Pozycjonowanie sklepów Comarch – jak komunikować się w wyszukiwarką, aby stać się liderem sprzedaży? 

Dlaczego tak bardzo cenimy sobie zakupy online? Z badań wynika, że 75% internautów decyduje się na zakupy online z uwagi na wygodę, bezpieczeństwo oraz czas. Jest to powód, dla którego tak chętnie tworzymy biznesy e-commerce. Jednak nawet najlepsza strategia marketingowo-promocyjne potrzebuje SEO. Dowiedz się więc, dlaczego pozycjonowanie sklepów comarch jest tak ważne!

 

Kilka słów na temat platformy Comarch

Jest to platforma stworzona do budowy witryn e-commerce. Firma pochodząca z Krakowa, a działająca już prężenie w całej Polsce, postawiła sobie za cel najnowsze rozwiązania i technologie, które mają wspierać prowadzenie biznesu online. Comarch jest w pełni zintegrowany z ERP (Enterprise Resource Planning), czyli narzędziem pozwalającym na łatwe oraz intuicyjne zarządzanie finansami, kadrami, magazynem, a w końcu samą sprzedażą. Prosty i intuicyjny panel ułatwią Ci pozycjonowanie pod kątem SERP.

 

Jak pozycjonować sklepy internetowe?

Pozycjonowanie sklepów Comarch to jedno z najważniejszych elementów strategii marketingowej każdej współczesnej firmy. Wysoka pozycja na liście wyników wyszukiwania jest nierzadko gwarancją doskonałych wyników sprzedażowych. Aby jednak znaleźć się na szczycie SERP, konieczne jest wykorzystanie kilku sprawdzonych metod optymalizacyjnych. Oto techniki, które powinny znaleźć się w każdym planie SEO:

  • optymalizacja treści – stworzenie oryginalnych i interesujących artykułów obejmujących oczekiwania i potrzeby grupy docelowych odbiorców to najlepszy sposób na zyskanie popularności w sieci;
  • słowa kluczowe – dobór właściwych słów kluczowych pozwala zaprezentować ofertę sklepu osobom, które rzeczywiście poszukują danych produktów czy usług;
  • przyjazność dla urządzeń mobilnych – większość użytkowników dokonuje zakupów z poziomu smartfonów. Aby więc maksymalnie poprawić ich wrażenia, warto dostosować strukturę i funkcjonalność witryny do wymiarów nawet najmniejszych ekranów urządzeń mobilnych.

Te trzy kroki, choć są najważniejsze z uwagi na czynniki rankingowe, to nie są jedynymi, o które należy zadbać. Wykonaj audyt SEO, aby dowiedzieć się czego potrzebuje Twoja witryna. Dzięki tym wskazówkom dowiesz się jak przeprowadzić zrównoważoną naprawdę technicznego SEO.

Dlaczego potrzebujesz pozycjonowania? 

Korzyści z SEO są ogromne, od widoczności, przez kliknięcia, konwersje, aż po zyski ze sprzedaży. Pozycjonowanie sklepów Comarch opiera się na sprostaniu potrzebom odbiorców pod kątem UX oraz UI. Musisz więc podążać za nowoczesną technologią oraz trendami. Wyprzedź konkurencję nie o jeden, ale o dwa kroki! 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.