Wybierz Katowice-pozycjonuj z głową – platforma Shoper dla Śląskiego e-commerce

Czy masz świadomość, że już blisko trzy czwarte Polaków użytkujących Internet, preferuje dokonywanie transakcji online? Powinna być to wskazówka dla niektórych przedsiębiorców, że rozwój w dziedzinie e-commerce i otwartość na biznes online, może przynieść im wiele korzyści. Weźmy za przykład Śląsk i miasto Katowice. Wiele lokalnych firm z dużym potencjałem. Wystarczy stworzenie stron internetowych np. ze wsparciem agencji interaktywnych oraz strategia SEO. Co jest powodem takiego zainteresowania zakupami online? Przyczyna to stale rosnące zainteresowanie oprogramowaniami do zarządzania witrynami e-commerce, takimi jak Shoper. Aby jednak przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć przychody, trzeba odpowiednio wypromować się w internecie. Jeśli marzy Ci się teraz biznes online na Śląsku, otwórz przeglądarkę i wpisz frazę “Katowice-pozycjonuj”, z pewnością znajdziesz agencję SEO, która zaoferuje Ci kompleksowe usługi! 

Czym jest Shoper?

Aby zbudować skuteczną witrynę e-commerce, bogatą w słowa kluczowe bardziej kreatywne niż “Katowice-pozycjonuj”, warto skorzystać ze specjalistycznego oprogramowania, jakim jest Shoper. Narzędzie to umożliwia konfigurowanie sklepów internetowych i pozwala na optymalizację prowadzonej kampanii sprzedażowej. W zakres tego systemu wchodzi wiele przydatnych funkcji, dzięki którym łatwo jest dostosować strukturę witryny do jej zawartości i preferencji klientów. Samo zbudowanie witryny e-commerce nie zapewni jednak doskonałych wyników. Aby osiągnąć sukces, trzeba odpowiednio wypromować stronę w sieci, co możliwe jest dzięki pozycjonowaniu Shoper!

Jak pozycjonować sklepy internetowe?

Pozycjonowanie sklepów internetowych to jedno z najważniejszych elementów strategii marketingowej każdej współczesnej firmy. Wysoka pozycja na liście wyników wyszukiwania jest nierzadko gwarancją doskonałych wyników sprzedażowych. Aby jednak znaleźć się na szczycie SERP, konieczne jest wykorzystanie kilku sprawdzonych metod optymalizacyjnych. Oto techniki, które powinny znaleźć się w każdym planie SEO:

  • optymalizacja treści – stworzenie oryginalnych i interesujących artykułów obejmujących oczekiwania i potrzeby grupy docelowych odbiorców to najlepszy sposób na zyskanie popularności w sieci;
  • słowa kluczowe – dobór właściwych słów kluczowych pozwala zaprezentować ofertę sklepu osobom, które rzeczywiście poszukują danych produktów czy usług, np. agencja interaktywna, która będzie chciała ukazać swoje usługi na śląsku, może używać frazy kluczowej: “Katowice-pozycjonuj”
  • przyjazność dla urządzeń mobilnych – większość użytkowników dokonuje zakupów z poziomu smartfonów. Aby więc maksymalnie poprawić ich wrażenia, warto dostosować strukturę i funkcjonalność witryny do wymiarów nawet najmniejszych ekranów urządzeń mobilnych.

Pozycjonowanie Shopper – dlaczego warto?

Wyżej wymienione techniki to tylko niewielki ułamek istotnych metod optymalizacyjnych. Pozycjonowanie Shoper jest bowiem bardzo złożonym procesem, którego wdrożenie wymaga niemałej cierpliwości i wiele czasu. Rozmawiamy jednak o stronie e-commerce, czyli w założeniu atrakcyjnym serwisie, na którym odbiorca z przyjemnością dokonywać będzie chciał transakcji. Takie przedsięwzięcie wymaga czasu i najlepiej spojrzenia okiem profesjonalisty. Shoper to rozwiązanie z wysokim standardem i w rękach doświadczonego zespołu, zagwarantuje efekt co najmniej dobry. Pamiętaj wsparcie doświadczonego zespołu znacząco przybliży Cię do sukcesu. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.